עורך דין תאונות עבודה

עורך דין תאונות עבודה
 
חיינו רצופים שינויים והפתעות, חלקן לטובה וחלקן – למרבה הצער – לרעה. לכן, במידה ואיתרע מזלך ונפגעת בתאונת עבודה, כדאי שתדע מה עליך לעשות ולמי עליך לפנות. אף על פי ששילמת כל חייך תשלומים למוסד לביטוח לאומי, הדרך אל הפיצוי המגיע לך על פי דין עמוסת מכשולים. נפגעי תאונות עבודה רבים פשוט מתייאשים ומוותרים על הפיצוי לו הם זכאים מהמוסד לביטוח לאומי, מכיוון שההליכים הבירוקראטיים מתישים אותם. על מנת שלא תתייאשו באמצע הדרך וכדי שתקבלו את הפיצוי המרבי המגיע לכם, מומלץ לפנות לעורך דין תאונות עבודה בהקדם האפשרי.
 
דע את זכויותיך
 
כשכיר או כעצמאי, במקרה של תאונת עבודה אתה זכאי לפיצויים מהמוסד לביטוח לאומי, בהתאם לסוג הפגיעה ולחומרתה. אם התאונה ארעה כתוצאה מרשלנות מעביד, אזי אתה זכאי גם לפיצוי מהמעביד. כמו כן, אם קיימים ביטוחים נוספים – הרי שאתה זכאי גם לפיצוי מחברת הביטוח. על כל אלו ועוד אמון עורך דין תאונות עבודה – עורך דין המתמחה בתביעות בנושא תאונות עבודה המכיר את החוק על בוריו, וכן מבין את דרך ההתנהלות מול חברות הביטוח,מעסיקים במשק לרבות המוסד לביטוח לאומי. עורך הדין ינחה אותך כיצד לפעול, יגיש עבורך את התביעה וייצג אותך מול המוסדות הרלוונטיים.
 
הימנע מטעויות
 
התנהלות מוצלחת מול המוסד לביטוח לאומי ומול חברות הביטוח תלויה בהכרת המערכת ודרכי פעולתה. על מנת שתקבל את הסעד המגיע לך על פי חוק, יש להתנהל בדייקנות, לשמור ולתעד מסמכים הקשורים לתאונה, לפנות לקבלת טיפול רפואי ביום התאונה, לדאוג שנרשם כי מדובר בתאונת עבודה ועוד. אם היית מעורב בתאונת עבודה – פנה מיד לעורך דין תאונות עבודה, על מנת לחסוך עגמת נפש והפסדים כתוצאה מטעויות תמימות. עורך דין תאונות עבודה ידאג שתקבל את מלוא הפיצוי המגיע לך.

לקביעת פגישת ייעוץ ללא תשלום וללא התחייבות השאר פרטים או התקשר 077-4030761


 

חזרה לדף הבית



דף הבית טלפוןwazeפייסבוק