יצוג בביטוח לאומי

ייצוג בביטוח לאומי
 
לצערנו, לא תמיד החיים זורמים על מי מנוחות, ומפעם לפעם פוקדים אותנו אסונות ואירועים המותירים אותנו פגועים בגוף או בנפש. המוסד לביטוח לאומי אמון על תשלומי קצבאות, גמלאות ופיצויים למי שנפגעה איכות חייו לצמיתות או באופן זמני, למי שסובל ממחלה קשה, שנגרמה לו נכות ועוד. עם זאת, הדרך לקבלת הפיצוי רצופה מהמורות ומכשולים. עורך דין מומחה לייצוג בביטוח לאומי ילווה אותך בבטחה לאורך כל הדרך, עד לקבלת הפיצוי המגיע לך.
 
לשם מה צריך ייצוג של עורך דין מול המוסד לביטוח לאומי?
 
הפונה למוסד לביטוח לאומי עלול לחוש כי נעשה כל מאמץ על מנת שלא להעניק לו את הפיצוי לו הוא זכאי, וכי הוא קטן וחסר אונים מול המערכת. בדיונים מול הגורמים השונים במוסד לביטוח לאומי יש חשיבות רבה לאופן בו מוצגים הדברים, וטעויות תמימות בניסוח עלולות לפגוע בסיכוייך לקבל פיצוי. עורך דין מומחה לתביעות מול ביטוח לאומי ידריך אותך כיצד להציג את הנתונים בצורה הטובה ביותר, ידאג לקבלת חוות דעת רפואיות במידת הצורך, ואף ילווה אותך וייצג אותך בדיונים בוועדות הרפואיות עצמן. בין אם מדובר בתאונת עבודה, בתאונת דרכים או במחלת מקצוע – עורך הדין ידע כיצד לנהל את התביעה לטובתך המרבית.
 
עמוד על זכויותיך


עבור אנשים רבים, התשלומים מהמוסד לביטוח לאומי הכרחיים וחיוניים לצורך השרדות כלכלית. ההבדל בין קבלת התביעה לבין דחייתה יכול להיות קריטי. המוסד לביטוח לאומי פועל לעיתים באופן דומה לחברות הביטוח הפרטיות. במצב כזה, טעיות באופן הגשת התביעה לביטוח הלאומי או ניהול לא נכון של ההליך עלולה להוביל לדחיית התביעה או לפיצוי נמוך.ישנה חשיבות משמעותית בטיפול בתביעה באופן מקצועי ורציני. טעויות בניהול ההליך עלולות להוביל לדחיית התביעה או לכל הפחות לכך שיהיה על התובע להגיש ערעור שבירורו יארך תקופה ארוכה. אם ברצונך להגדיל את סיכוייך לזכות במלוא הפיצוי המגיע לך, טוב תעשה אם תפנה במהרה לשירותיו של עורך דין מומחה לייצוג בביטוח לאומי.​​​​​​​


לקביעת פגישת יעוץ ללא תשלום וללא התחייבות השאר פרטים או התקשר 077-4030761



חזרה לדף הבית 



דף הבית טלפוןwazeפייסבוק